Известие

Collapse
No announcement yet.

Ключа не се връща на контакт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Само да не почне да прави номера,като друсне в дупка и може да загаси колата,виждал съм го с очите си на Пунто
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #17
      Повредата се ограничава до стартера и контакта, надолу си работи нормално.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение

        Edit: Номерът с болта е направен за да се стига трудно до клемореда и да не може да се палят като ладите.
        Това явно е заради силно нарасналия интерес към крадене на италианки

        Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
        Сега последно, да сменям или не?
        Карай така, докато почне да ти гасне (което ще се случи, вярвай ми). Тогава вече ще трябва да се прави. Изпитах го
        ...
        155 1,6 TS 16V `96
        166 2,4 JTD `99
        147 1,9 JTDm 8V `07

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
          Повредата се ограничава до стартера и контакта, надолу си работи нормално.
          накратко-ако не върнеш ключа стартера ще остане зацепен към маховика
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            съмнявам се че има реле на стартера. обикновено ключа дава захранване на соленоида на стартера който пък от своя страна бута шалтера който затваря силовата верига към ел.двигателя. дори и да има реле, то едва ли има автоматика за спиране на стартера, нали не се пали колата с бутон. съединителя на стартера е направен да отцепи стартера в момента когато двигателя е вече запален, оборотите му са по-високи от тези на стартера и ЗКУ още не се е осъзнало да пусне ключа. съвсем нормално е ако ключа остане в позиция стартер и той получава захранване постоянно , да се стопи. все пак е направен за кратко ползване. дори повечето са с втулки и пластмасови детайли.

            ако питаш мен, вземи си клеморед втора употреба щом не ти се дават 100лв. прехвърли си патрона и това е. едва ли 2-рия ще се скапе докато имаш колата. ако я ремонтираш сам ще ти струва 20-30лв.
            точка

            Comment


            • #21
              Ако си монтираш един не-задържащ бутон и задействаш стартера от него, ефектът ще е същия като от нормално-работещ механизъм на ключа. Някои нарочно си слагат такъв бутон, защото така повече им харесва.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                Повредата се ограничава до стартера и контакта, надолу си работи нормално.
                Както каза колегата/изпревари ме/ ще започне да гасне,даже може някой път да завъртиш ключа да изгасне а тя да не иска
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  съмнявам се че има реле на стартера. обикновено ключа дава захранване на соленоида на стартера който пък от своя страна бута шалтера който затваря силовата верига към ел.двигателя. дори и да има реле, то едва ли има автоматика за спиране на стартера, нали не се пали колата с бутон. съединителя на стартера е направен да отцепи стартера в момента когато двигателя е вече запален, оборотите му са по-високи от тези на стартера и ЗКУ още не се е осъзнало да пусне ключа. съвсем нормално е ако ключа остане в позиция стартер и той получава захранване постоянно , да се стопи. все пак е направен за кратко ползване. дори повечето са с втулки и пластмасови детайли.

                  ако питаш мен, вземи си клеморед втора употреба щом не ти се дават 100лв. прехвърли си патрона и това е. едва ли 2-рия ще се скапе докато имаш колата. ако я ремонтираш сам ще ти струва 20-30лв.
                  Съмнявай се във всичко освен в себе си!



                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение

                    ако питаш мен, вземи си клеморед втора употреба щом не ти се дават 100лв. прехвърли си патрона и това е. едва ли 2-рия ще се скапе докато имаш колата. ако я ремонтираш сам ще ти струва 20-30лв.
                    Той клемореда е купен, но ще ми вземат поне 40 лева за труд, защото е от морга. Иначе патрона е изкаран, обаче жичките нямат куплунг, а са резнати. Не знам до колко това е проблем.

                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Ако си монтираш един не-задържащ бутон и задействаш стартера от него, ефектът ще е същия като от нормално-работещ механизъм на ключа. Някои нарочно си слагат такъв бутон, защото така повече им харесва.
                    Да, съвсем като на дядо джугана ще стане.

                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Както каза колегата/изпревари ме/ ще започне да гасне,даже може някой път да завъртиш ключа да изгасне а тя да не иска
                    Ще го сменя, не мога да рискувам да ми изгасне някъде в завой и да ме остави без хидравлики и спирачки. От опит знам, че такова тарикатско поведение към колата води до много лоши последици...

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Съмнявай се във всичко освен в себе си!
                      какви са тия бири по обяд бе. да ни си на държавна работа
                      затова казах че се съмнявам щото може и да има. естествено е най-добре по схема да се види , а и също се разбра че няма автоматика за спиране на стартера.


                      Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                      Той клемореда е купен, но ще ми вземат поне 40 лева за труд, защото е от морга. Иначе патрона е изкаран, обаче жичките нямат куплунг, а са резнати. Не знам до колко това е проблем.
                      никакъв проблем не е. ще ти прехвърлят твоята букса.
                      точка

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Съмнявай се във всичко освен в себе си!

                        Да но това реле не е електронно,демек държиш ключа и то работи................ Това се опитва да ти каже Колев,и мойта кола е с обикновенно 30А реле на стартера,ама в бутона има електроника,която обаче пак не е осъвършенствана и понякога задържа стартера.Не е като бутона на Рено например,него само го натискаш и в момента който спре подгрева/тва е при дизелите/ върти стартера
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Да но това реле не е електронно,демек държиш ключа и то работи................ Това се опитва да ти каже Колев,и мойта кола е с обикновенно 30А реле на стартера,ама в бутона има електроника,която обаче пак не е осъвършенствана и понякога задържа стартера.Не е като бутона на Рено например,него само го натискаш и в момента който спре подгрева/тва е при дизелите/ върти стартера
                          Добре съм прочел, какво казва Колев. И затова давам схемата от която става ясно, че реле има.
                          А това че не е "електронно" съм го казал още в пост № 13.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            и тойотите са така. бутваш копчето и то като си разбере че двигателя е запалил изключва стартера.
                            точка

                            Comment


                            • #29
                              Каква електроника ви гони всички? Не знам някой от вас, карал ли е ЗАЗ ( айде то и рима се получи)? Та въпросния дзер има реле, което прекъсва захранването към шалтера на стартера, когато генератора постигне оптимален ток. Проста електромеханика, но докато имах въпросното возило работеше безгрешно.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Как щяха да ме осерат преди малко... Пича в сервиза видя, че леглото на патрона е с раздвоена пластмаса и че било счупено. Отивам да се разправям с моргаджията, човека вади патрона и показва, че всъщност зъбчето му е такова... Оставих колата при него и довечера ще видя какви ги е свършил. Сега като се замисля, трябваше да си закарам колата на ключар...

                                Comment

                                Working...
                                X